Úvod > O nás > Aktuality

Aktuality

Posláním naší obecně prospěšné společnosti REMEDIUM Praha o.p.s. je podpora a realizace činností vedoucích ke zvyšování kompetence občanů v nepříznivé psychosociální situaci anebo občanů touto situací ohrožených.

Posilujeme samostatnost a zodpovědnost jednotlivců i organizací tím, že:
- vzděláváme pracovníky v sociálních službách a další pomáhající profese a podporujeme jejich profesní a osobnostní růst
- poskytujeme bezplatné, nezávislé, důvěrné a nestranné poradenství, poskytujeme věcné a správné informace
- organizujeme aktivizační, vzdělávací, společenské a kulturní programy pro seniory

Srdečně Vás zveme na mezinárodní vědeckou konferenci s názvem: Aktuální trendy sociální práce v kontextu měnících se požadavků trhu práce, která se uskuteční 28. dubna 2017 od 9:00  na Soukromé vysoké škole ekonomických studií- Lindnerova 575/1, 180 00 Praha 8 – Libeň. Celý program a informace k přihlášení naleznete v pozvánce.

Asociace občanských poraden prohlašuje, že Nezávislá občanská poradna Olomouc není její členskou organizací. Členské organizace AOP poskytují poradenství na zásadách bezplatnosti, diskrétnost a nezávislosti.

Poslanecká sněmovna ČR ve spolupráci s Asociací sociálního poradenství Vás zve na seminář na téma „Jak dál u oddlužení?“, který se uskuteční 23. září 2016 od 9:30 v budově Poslanecké sněmovny -  místnost č. 55, Sněmovní 4, 118 26  Praha 1. Seminář je pod záštitou členky ústavně právního výboru Mgr. Bc. Pavly Golasowské.  

Organizace REMEDIUM Praha o.p.s. vás zve na KONFERENCI "KRIZE NA ODDLUŽENÍ NEČEKÁ", která se uskuteční 1. - 2. listopadu 2016 v Praze.

 Požadujeme

Odborné vzdělání sociálního pracovníka dle §110 zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb., min. 1 rok praxe v sociální oblasti, doložená trestní bezúhonnost, orientace v právním systému, a to zejména v oblasti občanského, rodinného a pracovního práva, v oblasti sociálního zabezpečení a občanského soudního řízení, zkušenost s odborným sociálním poradenstvím (zkušenost s občanským poradenstvím výhodou).

Dovednosti: vedení poradenského rozhovoru, počítačová gramotnost (MS Office – min. Word, Excel, znalost programu ASPI výhodou), zkušenosti s lektorováním výhodou.

Schopnosti: časová flexibilita, komunikativní a vstřícné jednání, otevřenost k práci se sebou samým a ochota se neustále vzdělávat, pečlivost, systematičnost, odolnost proti zátěži, schopnost týmové spolupráce, organizační schopnosti.

Motivační dopis v rozsahu min. 1 normostrany, ve kterém doložíte Vaší motivaci, míru naplnění uvedených požadavků a zkušenosti s obdobnou prací + strukturovaný pracovní životopis, zašlete nejpozději do 26. června 2016.

Odpovědi na nabídky budeme rozesílat průběžně.

Datum konání 2. kola výběrového řízení: 30. června 2016

Datum konání 3. kola výběrového řízení: 1. července 2016

Srdečně Vás zveme na konferenci k dvacátému výročí občanských poraden, která se bude konat 8. června 2016 v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR- místnost 205 pod záštitou ministryně práce a sociálních věcí paní Mgr. Michaely Marksové a předsedy výboru pro sociální politiku pana Jaroslava Zavadila. Pokud budete mít zájem, prosím o nahlášení na email: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Konference se koná 6. dubna 2016 v SVŠES, Lindnerova 575/1, Praha 8- Libeň od 9:00. Pro více informací prosím rozklikněte článek.

Místo výkonu práce:
Oblastní charita Ústí nad Orlicí - Občanská poradna Ústí nad Orlicí
17. listopadu 69, 562 01 Ústí nad Orlicí

Forma práce:
pracovní poměr, úvazek 0,5

Zde naleznete program na konferenci na téma: Finanční gramotnost, která se bude konat na Magistrátu hm.m. Prahy 3.12.2015. Konference je pod záštitou náměstka primátorky hm.m. Prahy Petra Dolínka.

© 2010 Asociace občanských poraden . aop@obcanskeporadny.cz