Úvod > Projekty > Spotřebitelské poradenství > Občané mohou své spotřebitelské problémy řešit v poradnách

Občané mohou své spotřebitelské problémy řešit v poradnách

 

Asociace občanských poraden již pátým rokem poskytuje prostřednictvím svých členských občanských poraden spotřebitelské poradenství. To je poskytováno v rámci stejnojmenného projektu financovaného ze státního rozpočtu prostřednictvím Ministerstva průmyslu a obchodu.


Občané se tak mohou obracet na poradce celkem ve 22 poradnách téměř po celé České republice. Podstatou projektu je informování občanů o jejich právech a povinnostech v oblasti ochrany spotřebitele, bude jim poskytnuta pomoc při řešení jejich konkrétních problémů. Poradenství je poskytováno osobně, telefonicky nebo písemně podle způsobu, jakým občan poradnu osloví. Poradenství je občanům poskytováno zdarma.
Asociace občanských poraden předpokládá, že v tomto roce občanští poradci zodpoví až na dva tisíce dotazů. Během prvního čtvrtletí bylo již podle průběžných statistik zodpovězeno 466 dotazů, což je o 4% více než loni, kdy bylo za stejné období zodpovězeno 448 dotazů. Předpokládáme však, že nárůst dotazů se oproti loňskému roku ještě zvýší.

Pro více informací o projektu můžete kontaktovat koordinátorku projektu Mgr. Kateřinu Plhákovou, email: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
www.obcanskeporadny.cz

© 2010 Asociace občanských poraden . aop@obcanskeporadny.cz